|
|
Workflow management
Logicworks CRM Workflow management stelt u in staat om efficiënter en productiever te werken door marketing, verkoop en klantenservice processen en procedures te automatiseren. De workflow bewaakt zelfstandig de voortgang van processen, actualiseert de relevante gegevens, informeert uw relaties en waarschuwt de juiste medewerkers op het juiste tijdstip.
Processen worden in Logicworks CRM als workflowregels gedefinieerd, welke weer zijn opgebouwd uit een of meerdere stappen (de workflowacties). Zodra zich een situatie voordoet, waarvoor een workflowregel is geschreven, wordt automatisch een nieuwe workflow gestart. De workflow wordt weer beëindigd als alle workflowacties zijn uitgevoerd of als de workflow op grond van ingestelde regels mag worden afgebroken. Bij het debiteurenbeheer is bijvoorbeeld het versturen van een betalingsherinnering niet meer nodig als de klant voor de verzenddatum van de herinnering de factuur heeft betaald.
Voordelen Workflow
Hogere klanttevredenheid. Een goede workflow resulteert in een snelle en correcte werkwijze. Dit leidt uiteindelijk tot minder fouten en een tijdige communicatie richting uw leads en bestaande klanten.
Verbeterde efficiency. Efficiencyverbetering wordt bereikt door het elimineren van onnodige stappen van het bijwerken van gegevens en een geautomatiseerde procesbewaking door gestandaardiseerde procedures.
Flexibiliteit. Zoals u gewend bent van Logicworks CRM kunnen ook de workflowregels op een eenvoudige wijze worden ingesteld op basis van de eisen van de gebruikersorganisatie.
|
Workflow voorbeelden
Informeer uw buitendienstmedewerkers per e-mail dat een nieuwe klantafspraak voor hen is gemaakt of gewijzigd.
Debiteurenbewaking, waarbij betalingsherinneringen automatisch worden verstuurd.
Wijs nieuwe leads automatisch toe aan de juiste verkoopmedewerker en genereer de gewenste opvolgacties.
Bewaak de afloop van contracten en informeer de verkoopafdeling, zodat deze actie kan ondernemen om het aflopende contract te verlengen.
Automatisch escalatie van de incidenten als deze niet binnen de afgesproken termijn worden opgelost.
Informeer uw relaties over de registratie, toewijzing en voortgang van hun supportvraag.
Bewaak de voortgang van offerte-trajecten en informeer de verantwoordelijke medewerker zodra een offertetermijn dreigt te verstrijken.
|
|
|
|
|