Incident registratie
Logicworks CRM klantenservice ondersteunt medewerkers bij het registreren en opvolgen van klantvragen en incidenten. Door de melding aan de meest geschikte servicemedewerker toe te laten wijzen zorgt u ervoor dat de supportactiviteit binnen de afgesproken termijn wordt opgelost. Iedere melding wordt automatisch aan de betreffende relatie, product en servicecontract gekoppeld en is daardoor ook voor andere medewerkers zichtbaar.
|
Activabeheer
Beheer alle relevante activa, inclusief serienummers, garantietermijnen en registratiecodes. Door supportvragen aan activa te koppelen beschikt u altijd over gedetailleerde productinformatie, zoals veel voorkomende problemen, uitgevoerde en geplande serviceactiviteiten.
|
Kennisbeheer
Met de ingebouwde zoekfunctie zoekt u snel vergelijkbare meldingen en de bijbehorende oplossing op. Medewerkers zijn hierdoor in staat problemen op een snelle en efficiente wijze op te lossen.
|
Urenregistratie
Maak gebruik van de ingebouwde urenregistratie, zodat de bestede tijd automatisch aan de meldingen wordt gekoppeld. Dit stelt u in staat analyses per klant, medewerker en product uit te voeren. Ook kunt u zo periodiek eenvoudig de bestede tijd doorbelasten aan de klant.
|
Antwoordsjablonen
Bespaar tijd bij het beantwoorden van vragen. Laat de medewerkers kiezen uit verschillende e-mailsjablonen wanneer zij een klant beantwoorden. De uitgebreide samenvoegopties zorgen ervoor dat alle beschikbare en relevante informatie automatisch wordt ingevuld.
|