Contact opnemen  | Volg ons op Facebook  Volg ons op Twitter 
Ga naar: Home »  Producten »  Logicworks CRM »  Klantenservice
LOGICWORKS CRM
Relatiebeheer
Marketing management
Verkoop management
Projectadministratie
Abonnementenbeheer
Klantenservice
Integratie
Workflow management
Maatwerk
Analyses & rapportages
Schermvoorbeelden
Instructie(films)
 

Klantenservice

Met Logicworks CRM klantenservice zijn medewerkers in staat om goede en blijvende relaties met de klant op te bouwen. De interacties met uw klanten worden nauwkeurig bijhouden en medewerkers beschikken altijd over de meest actuele en complete klantinformatie. Problemen kunnen daardoor op een efficiƫnte wijze worden aangepakt en vragen van klanten worden beter en sneller beantwoord.

Incident registratie

Logicworks CRM klantenservice ondersteunt medewerkers bij het registreren en opvolgen van klantvragen en incidenten. Door de melding aan de meest geschikte servicemedewerker toe te laten wijzen zorgt u ervoor dat de supportactiviteit binnen de afgesproken termijn wordt opgelost. Iedere melding wordt automatisch aan de betreffende relatie, product en servicecontract gekoppeld en is daardoor ook voor andere medewerkers zichtbaar.

Activabeheer

Beheer alle relevante activa, inclusief serienummers, garantietermijnen en registratiecodes. Door supportvragen aan activa te koppelen beschikt u altijd over gedetailleerde productinformatie, zoals veel voorkomende problemen, uitgevoerde en geplande serviceactiviteiten.

Kennisbeheer

Met de ingebouwde zoekfunctie zoekt u snel vergelijkbare meldingen en de bijbehorende oplossing op. Medewerkers zijn hierdoor in staat problemen op een snelle en efficiente wijze op te lossen.

Urenregistratie

Maak gebruik van de ingebouwde urenregistratie, zodat de bestede tijd automatisch aan de meldingen wordt gekoppeld. Dit stelt u in staat analyses per klant, medewerker en product uit te voeren. Ook kunt u zo periodiek eenvoudig de bestede tijd doorbelasten aan de klant.

Antwoordsjablonen

Bespaar tijd bij het beantwoorden van vragen. Laat de medewerkers kiezen uit verschillende e-mailsjablonen wanneer zij een klant beantwoorden. De uitgebreide samenvoegopties zorgen ervoor dat alle beschikbare en relevante informatie automatisch wordt ingevuld.
Logicworks CRM gratis downloaden

Direct naar

Maak een afspraak

Nieuwsbrief

CRM systemen vergelijken

Logicworks CRM online