Lead management
Het verkooptraject start vaak met leads welke ontstaan via uw website, beursdeelname, direct mailacties of aangekochte adresbestanden. Leads kunt u kwalificeren op basis van criteria die u zelf bepaalt, zodat medewerkers leads in de juiste volgorde kunnen afhandelen. Converteer gekwalificeerde leads met één muisklik naar een relatie en/of verkoopkans, waarbij de verantwoordelijk medewerker automatisch wordt geïnformeerd. |
Verkoopkansen
Met Logicworks CRM heeft u op ieder moment volledig inzicht in alle verkoopkansen, inclusief de bron, te leveren producten en diensten, contactmomenten en concurrenten. U bent zo in staat om continu de kwaliteit en voortgang van lopende verkoopkansen te bewaken. Gebruik Logicworks CRM tevens om vanuit de verkoopkans direct een offerte te genereren met behulp van Microsoft Word. Offertes worden automatisch aan de verkoopkans gekoppeld, zodat deze altijd snel zijn terug te vinden.
|
Verkooporders
Volg verkoopordertrajecten en druk orderbevestigingen, picklijsten en pakbonnen af. Met de module Logistiek kunt u tevens uw voorraad beheren en worden eventuele backorders automatisch aangemaakt. Zodra nieuwe voorraad wordt ingeslagen worden backorders automatisch weer vrijgegeven. Geleverde orders kunnen worden gefactureerd of worden overgenomen in uw financiƫle administratie.
|
Facturering
Maak handmatig facturen aan of laat deze automatisch genereren vanuit de verkooporders. In combinatie met het Dashboard kan op eenvoudige wijze de debiteurenbewaking worden uitgevoerd.
|
Productcatalogus
Beheer uw complete productcatalogus en dienstenportfolio met Logicworks CRM. Iedere medewerker beschikt zo altijd over de meest actuele product- en prijsinformatie voor zijn marketing en verkoopactiviteiten. Integratie met uw backoffice systemen zorgt ervoor dat uw productgegevens continue up-to-date gehouden worden.
|
Verkoopdocumentatie
Logicworks CRM beschikt over de hulpmiddelen om beschikbare (verkoop)documentatie, zoals prijslijsten, datasheets en brochures, logisch te organiseren. Iedere medewerker heeft zo altijd de beschikking over de meest actuele documentatie en kan deze met een druk op de knop delen met uw prospects en klanten.
|