Contact opnemen  | Volg ons op Facebook  Volg ons op Twitter 
Ga naar: Home »  Support
SUPPORT
Klantportal
Supportaanvraag
Download CRM Demo
Productbrochures
Consultancy
Nieuwsbrief
Release Notes
Start supportsessie
 

Support

Een geslaagde installatie van nieuwe software betekent niet automatisch dat een implementatie geslaagd is. Het inbedden van het nieuwe systeem in de organisatie, het opleiden van de medewerkers en een goede ondersteuning achteraf bepalen mede het uiteindelijke succes van de implementatie.

Logicworks ontwikkelt daarom niet alleen standaard toepassingen, maar verleent ook de benodigde diensten om de gekozen oplossing succesvol te implementeren. En na implementatie kunt u uiteraard rekenen op onze deskundige servicedesk.

Logicworks Support Forum

Op het forum kunt u terecht voor al uw vragen betreffende onze producten. U kunt zelf zoeken naar het antwoord op uw vraag of probleem in deze kennisbank.

Supportaanvraag

Biedt het Support Forum geen uitkomst, dan kunt u een supportaanvraag indienen bij de servicedesk. Dit kan via het Webcall formulier of per e-mail.

Telefonische support

Biedt de electronische handleiding of het gebruikersforum geen oplossing voor uw probleem, dan kunt u telefonisch contact opnemen met de servicedesk. Indien noodzakelijk zal de hierbij gebruik gemaakt worden van de remote support faciliteiten
Logicworks CRM gratis downloaden

Direct naar

Maak een afspraak

Nieuwsbrief