Klantsegmentatie
Voor gerichte en effectieve marketingacties is het van belang dat u relaties op een eenvoudige wijze kunt segmenteren. Met Logicworks CRM kunt u relaties indelen naar branche, regio, bedrijfsgrootte, interesse of uw eigen organisatiespecifieke criteria definiƫren. Op grond van deze indeling en andere relatiegerelateerde kenmerken kan snel een selectie worden gemaakt van alle relevante relaties voor uw marketing acties. |
Direct mail acties
Met Logicworks CRM maakt u nauwkeurige doelgroepselecties voor uw direct mail acties, gebaseerd op de interesses en historie van de relaties. Met Word en E-mail sjablonen wordt uw correspondentie en e-mail vervolgens op correcte wijze gepersonaliseerd en conform de huisstijl verzonden. Worden direct mail acties uitgevoerd door een externe partij, dan kunt u het doelgroepbestand eenvoudig laten genereren met de standaard exportfunctie.
|
Campagnes
Gebruik Logicworks CRM voor het beheren, registeren van de response en effectief opvolgen van uw (marketing)campagnes en evenementen. Voor iedere campagne kan op basis van de aangebrachte klantsegmentatie een selectie van de gewenste doelpersonen worden gemaakt. Meet de campagneresultaten om na te gaan welke type campagne het meest effectief was en waar u uw inspanningen dus het beste op kunt richten. De flexibele instellingsmogelijkheden van Logicworks CRM stellen u bovendien in staat het onderdeel eenvoudig te gebruiken voor het organiseren van o.a. evenementen, beurzen, seminars, trainingen en panelbijeenkomsten. |
Documentbeheer
Bij de marketing en verkoop worden veel standaard documenten, zoals productbrochures, white papers, handleidingen en prijslijsten gebruikt. Door de meest actuele documentatie elektronisch op een centrale plaats op te slaan zijn deze toegankelijk voor alle medewerkers. Met een druk op de knop verzendt u de gevraagde documentatie naar uw relatie.
|