Contact opnemen  | Volg ons op Facebook  Volg ons op Twitter 
Ga naar: Home »  Producten »  Logicworks CRM »  Integratie »  Microsoft Office integratie
LOGICWORKS CRM
Relatiebeheer
Marketing management
Verkoop management
Projectadministratie
Abonnementenbeheer
Klantenservice
Integratie
Workflow management
Maatwerk
Analyses & rapportages
Schermvoorbeelden
Instructie(films)
 

Microsoft Office integratie

De meeste Windows gebruikers zullen regelmatig Office producten gebruiken bij hun dagelijkse werkzaamheden. Om het gebruiksgemak van Logicworks CRM te vergroten is de toepassing dan ook nauw geïntegreerd met de Microsoft Office producten Word, Excel en Outlook. Wij ondersteunen hierbij alle Microsoft Office versies 2000 t/m 2010.
Microsoft Excel logo

Microsoft Excel

Alle lijstweergaven in Logicworks CRM kunnen met een druk op de export-knop worden geëxporteerd naar Microsoft Excel. Om het aanleveren van gegevens aan derden te vereenvoudigen, kunnen eigen Excel export-layouts te definiëren. Van de geselecteerde relaties worden zo alleen de relevante gegevens overgenomen bij de Excel-export.
Aangezien veel bedrijven gegevens opslaan in of kunnen exporteren naar Microsoft Excel biedt de integratie-module ook ondersteuning voor het importeren van Excel-bestanden. Hierbij kan gebruik gemaakt worden van de standaard meegeleverde import-wizards.
Microsoft Word logo

Microsoft Word

De documentsjablonen met uw eigen briefindeling worden opgemaakt met Microsoft Word. Deze sjablonen kunt u vervolgens in Logicworks CRM selecteren om snel en eenvoudig gepersonaliseerde standaardbrieven en mailings te maken. Hierbij wordt de correspondentie automatisch gekoppeld aan de betreffende relatie en eventuele verkoopkansen, projecten, etc. Zo heeft u op ieder moment een compleet beeld van alle verzonden correspondentie.
Microsoft Outlook logo

Microsoft Outlook

Door de hechte integratie van Logicworks CRM met Microsoft Outlook en Exchange Server bent u in staat uw e-mail correspondentie vanuit Logicworks CRM te lezen, te verzenden en te beantwoorden. Ontvangen e-mailberichten worden, inclusief bijlagen, geïmporteerd en automatisch gekoppeld aan de relaties en relevante verkoop- en service items.
De ingebouwde Microsoft Outlook synchronisatie zorgt dat uw relatiegegevens, agenda en takenlijst automatisch in beide pakketten beschikbaar zijn en medewerkers gegevens nooit dubbel hoeven in te voeren. Door de vele Outlook synchronisatietools voor smartphones, zoals BlackBerry, iPhone, Android en Windows 7 toestellen, beschikt u ook over uw gegevens als u niet op kantoor bent.
Logicworks CRM gratis downloaden

Direct naar

Maak een afspraak

Nieuwsbrief

CRM systemen vergelijken

Logicworks CRM online