Samenvoegen

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  »No topics above this level«

Samenvoegen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Met de functie Samenvoegen kan een standaard etiket, e-mailbericht of document worden gegenereerd op basis van de geselecteerde items en een gedefinieerd Sjabloon. Het samenvoegen kan zowel worden gestart vanuit een groot aantal grids als uit de specifieke detailvensters. Een samenvoeg-actie kan afhankelijk van de Logicworks CRM versie voor de volgende objecten worden uitgevoerd:

Contactpersonen

Bedrijven

Leads

Verkoopkansen

Verkooporder

Facturen

Incidenten

Contracten

Activa

Projecten

 

 

Een samenvoeg-actie starten

Kies vanuit de Outlook-balk in het programmavenster de gewenste menuoptie

Selecteer de items waarvoor een samenvoeg-actie moet worden uitgevoerd

Kies in het Snelmenu voor de optie Samenvoegen (Document, E-mail of Etiket)

-of-

Kies vanuit de Outlook-balk in het programmavenster de gewenste menuoptie

Open het detailvenster van het gewenste item

Kies in het Werkbalk de optie Samenvoegen (Document, E-mail of Etiket)

 

Afhankelijk van de gekozen sjabloon type - Document, E-mail of Etiket - wordt een bijbehorend samenvoegvenster geopend. Vanuit dit scherm kunnen de samenvoeginstellingen en eventueel vervolgacties worden opgegeven en het samenvoegen gestart.  

 

 

Zie ook

E-mail sjablonen

Etiket sjablonen

Microsoft Word sjablonen