<< Click to Display Table of Contents >> Samenvoegen |
![]() ![]() ![]() |
Met de functie Samenvoegen kan een standaard etiket, e-mailbericht of document worden gegenereerd op basis van de geselecteerde items en een gedefinieerd Sjabloon. Het samenvoegen kan zowel worden gestart vanuit een groot aantal grids als uit de specifieke detailvensters. Een samenvoeg-actie kan afhankelijk van de Logicworks CRM versie voor de volgende objecten worden uitgevoerd:
•Contactpersonen
•Bedrijven
•Leads
•Verkoopkansen
•Verkooporder
•Facturen
•Incidenten
•Contracten
•Activa
•Projecten
•Kies vanuit de Outlook-balk in het programmavenster de gewenste menuoptie
•Selecteer de items waarvoor een samenvoeg-actie moet worden uitgevoerd
•Kies in het Snelmenu voor de optie Samenvoegen (Document, E-mail of Etiket)
-of-
•Kies vanuit de Outlook-balk in het programmavenster de gewenste menuoptie
•Open het detailvenster van het gewenste item
•Kies in het Werkbalk de optie Samenvoegen (Document, E-mail of Etiket)
Afhankelijk van de gekozen sjabloon type - Document, E-mail of Etiket - wordt een bijbehorend samenvoegvenster geopend. Vanuit dit scherm kunnen de samenvoeginstellingen en eventueel vervolgacties worden opgegeven en het samenvoegen gestart.
Zie ook