<< Click to Display Table of Contents >> Logicworks CRM versies |
![]() ![]() ![]() |
Afhankelijk van de eisen en wensen van een organisatie zal besloten zijn tot de aanschaf van een van de Logicworks CRM Edities. Deze elektronische handleiding beschrijft de mogelijkheden van alle Edities. Indien van toepassing wordt aangegeven op welke Editie de functionaliteit van toepassing is.
Alle Edities van Logicworks CRM beschikken standaard over een Agenda-functie, Microsoft Office integratie (Excel, Word, Outlook), de mogelijkheid vensters aan te passen, gebruikersvelden te definieren, sjablonen te definieren en eigen lijstweergaven en overzichten samen te stellen.
Deze Editie bevat voldoende functionaliteit om uw relaties te beheren, direct e-mailacties uit te voeren, en de contacthistorie vast te leggen.
Deze editie biedt de extra functionaliteit ten opzicht van de Standaard Editie: ondersteuning voor SQLServer als MySQL, Projectadministratie, Urenregistratie, Import/export wizards, Campagnes, Prijsafspraken en Grafische analyses.
Deze editie biedt extra functies voor het beheren van Verkoopdocumentatie, Concurrenten, Klantenservice, Jobs, definieren van actiemenu’s, een Script Bibliotheek, Microsoft Outlook synchronisatie, dubbele invoer detectie, XML import/export wizards, Audit Trails en Bulk Updates.
De demoversie van Logicworks CRM is gebaseerd op de Enterprise Editie. De software kan zonder licentiecode worden geïnstalleerd, waarna de software voor een periode van 1 maand kan worden getest. Heeft u meer tijd nodig neem dan contact op met de supportafdeling (support@logicworks.nl) van Logicworks BV.