<< Click to Display Table of Contents >> Sjablonen |
![]() ![]() ![]() |
In Logicworks CRM worden sjablonen gebruikt bij het Samenvoegen om geselecteerde gegevens mee samen te voegen tot een Word document, E-mailbericht of Etiket. Een sjabloon bepaalt de basisstructuur van de uitvoer. Een sjabloon bevat ook de opmaakinstellingen, zoals tekst-fragmenten, lettertypen en pagina-indeling.
Er bestaan vier typen sjablonen: Microsoft Word, E-mail, Etiket en Crystal Reports. De eerste drie typen kunnen met behulp van Logicworks CRM worden gedefinieerd. Voor het definiëren van een Crystal Reports sjabloon dient u te beschikken over Crystal Reports versie 8 of hoger.
•Selecteer vanuit de menugroep Designers de optie Sjablonen
•Kies in de Mappenlijst het gewenste type Sjabloon
•Druk op de knop [Nieuw] of gebruik het Snelmenu
•Selecteer vanuit de menugroep Designers de optie Sjablonen
•Selecteer het gewenste sjabloon
•Druk op de knop [Openen] of gebruik het Snelmenu
•Selecteer vanuit de menugroep Designers de optie Sjablonen
•Selecteer het gewenste sjabloon
•Druk op de knop [Verwijderen] of gebruik het Snelmenu
Zie ook