<< Click to Display Table of Contents >> Eerste gebruik |
![]() ![]() ![]() |
Tijdens de installatie wordt tevens een demonstratie database (PromoCare Benelux) geïnstalleerd. U kunt inloggen als gebruiker 'Administrator' en wachtwoord 'crm'. Voordat u begint met de demonstratie administratie moeten de gegevens in de Setup eventueel worden aangepast aan uw bedrijfssituatie.
Het heeft een aantal voordelen om de demonstratie administratie uit te proberen, alvorens een eigen administratie in te richten:
•Gebruikers raken bekend met de interface van Logicworks CRM;
•De customization mogelijkheden kunnen worden uitgeprobeerd en beoordeeld;
•De standaard opzoeklijsten, keuzelijsten en collecties kunnen worden beoordeeld op bruikbaarheid;
•Nagaan welke aanvullende rapportages, weergaven of overzichten wenselijk zijn;
De volgende checklijst is een voorstel voor een stappenplan om na aanschaf een eigen CRM database op te zetten.
•Voer uw registratiecode via de CRM Manager;
•Maak een lege database aan met de Logicworks CRM Manager;
•Vul de correcte systeeminstellingen in via de Setup;
•Maak de Werkmaatschappijen en Teams aan;
•Bepaal de gebruikersprofielen en maak Gebruikers aan;
•Definieer de verschillende fasen in het Verkoopproces;
•Maak met de Object Designer de gewenste aanpassingen in vensters en lijstweergaven;
•Wijzig met behulp van Lijstbeheer de standaard opzoeklijsten, keuzelijsten en collecties;
•Definieer de noodzakelijke Tabelimport en Tabelexport definities;
•Importeer de bestaande gegevens uit bestaande informatiesystemen;
•Definieer de gewenste e-mail, word en etiket sjablonen;
•Maak met de Query Builder de gewenste bedrijfsspecifieke overzichten en analyses;
Zie ook