Support

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Logicworks CRM >

Support

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Door de steeds toenemende complexiteit, integratie van softwareproducten en ondersteuning van diverse databases, komen fouten helaas voor. Graag willen wij meer weten over de in Logicworks CRM geconstateerde problemen, zodat we deze op kunnen lossen. Heeft u een supportvraag naar aanleiding van een foutmelding, dan verzoeken wij u deze melding per e-mail naar ons op te sturen.  U kunt hierbij gebruik maken van de geboden verzendoptie in het Foutenlogboek. Aan de hand van de ontvangen gegevens wordt door onze softwarespecialisten het probleem opgespoord en opgelost.

 

Voor supportvragen over Logicworks CRM kunt u gebruik maken van ons Support Forum of een Webcall versturen naar onze support afdeling. Beschikt u over een Premium Support contract, dan kunt u onze supportdesk tijdens kantooruren telefonisch benaderen.

 

Om u beter van dienst te zijn vragen wij u voor zowel e-mail als telefonische ondersteuning ons van de volgende relevante systeeminformatie te voorzien: Applicatie, Versie, Taal en Database. Deze Informatie kan via de menuoptie Help - Info worden weergegeven, zie onderstaande voorbeeld.

 

systeminfo

 

 

Hulp op afstand

Soms zijn vragen of problemen niet via e-mail of telefonische support op te lossen. In dergelijke situaties kan Hulp op afstand (Remote Support) uitkomst bieden. Hierbij neemt een supportmedewerker van Logicworks via het internet uw de computer over. Hulp op afstand is dan ook alleen mogelijk als u over een actieve internetverbinding beschikt.

 

U kunt de Hulp op afstand op twee manieren activeren:

In het  Logicworks CRM hoofdvenster via de menuoptie: Help > Hulp op afstand.

Download het programma van de website van Logicworks en klik hierna op de knop Uitvoeren.

 

Nadat het programma is gestart krijgt u onderstaand venster te zien. Geef het ID-nummer aan de supportmedewerker door, zodat een beveiligde verbinding met uw computer kan worden gemaakt.  

 

remotesupport

 

 

 

Zie ook

Veelgestelde vragen

Foutenlogboek