Projectleden

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Projectbeheer > Projecten >

Projectleden

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Beschikbaar in: Professional, Enterprise Editie

 

 

Onder projectleden worden in Logicworks CRM medewerkers van de eigen organisatie verstaan. De mogelijkheid om projectleden vast te leggen bij een project kan voor meerdere doeleinden worden gebruikt. Ten eerste is het handig om achteraf te weten welke medewerkers hebben meegewerkt aan een bepaald project en wat hun rol binnen het project is geweest. Ten behoeve van projectcalculaties is het achteraf nuttig om het aantal geboekte en gedeclareerde uren te vergelijken. Tenslotte kan het vastleggen van projectleden worden gebruikt om het boeken van projecturen te beperken tot de projectleden.

 

De volgende basisgegevens kunnen worden vastgelegd per projectlid. Uiteraard bent u vrij het aantal velden uit te breiden met eigen gebruikersvelden.

 

Medewerker

Naam van de medewerker.

 

Rol

De rol van de medewerker binnen het project. Deze keuzelijst is naar eigen behoefte uit te breiden.

 

Periode

De periode waarin de medewerker deel zal nemen aan het project.

 

Begroot

Het aantal uren waarvoor de medewerker is ingepland voor het project.

 

Opmerking

Toelichting op de rol van de medewerker in het project.