Detectie dubbele invoer

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Relatiebeheer > Relaties ontdubbelen >

Detectie dubbele invoer

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Vanaf het moment dat de setup van de matchcodes is afgerond, zal Logicworks CRM bij ieder nieuw Contactpersoon en Bedrijf nagaan of deze mogelijk al bestaat. Als Logicworks CRM constateert dat er mogelijk sprake is van een dubbele invoer, dan worden alle vergelijkbare Contactpersonen/Bedrijven in een popup-venster (zie onderstaande schermvoorbeeld) aan de gebruiker getoond. De gebruiker kan nu kiezen om de huidige gegevens alsnog op te slaan of de invoer te annuleren, omdat de Contact- of Bedrijfsgegevens al bestaan.

 

Net als in het tabblad Activiteiten is het mogelijk een leesvenster te activeren. Dit venster geeft aanvullende informatie over de geselecteerde Contactpersoon en/of Bedrijf.

 

duplicatedetection

 

 

[Annuleren]

Het kan zijn dat de gebruiker constateert dat een van de getoonde Contactpersonen/Bedrijven overeenkomt met het zojuist ingevoerde Contactpersoon/Bedrijf. Druk in dat geval op de knop [Annuleren], zodat de reeds ingevoerd gegevens niet worden opgeslagen.

 

[Doorgaan]

Komt geen van de getoonde Contactpersonen/Bedrijven overeen met het nieuwe ingevoerde item kies dan voor [Doorgaan]. Het popup-venster zal worden gesloten en de nieuw ingevoerde gegevens worden opgeslagen.