<< Click to Display Table of Contents >> Teams |
![]() ![]() ![]() |
In de meeste organisaties werken medewerkers samen in Teams. Het is dan ook mogelijk om Teams te definieren in Logicworks CRM. Een Gebruiker kan lid zijn van meerdere Teams. Het gebruik van Teams biedt een aantal voordelen:
1.Overzichten en selectiefilters kunnen voor een specifiek Team worden ontwikkeld, zodat alleen teamleden hier gebruik van kunnen maken.
2.E-mailberichten kunnen worden verzonden en ontvangen op een Team-account.
3.Marketing en Verkoop-activiteiten kunnen worden toegewezen en verdeeld aan een Team.
•Selecteer vanuit de menugroep Beheer de optie Teams
•Kies de optie [Nieuw] in het snelmenu of de werkbalk om een Team toe te voegen
Naam*
Voer de naam van het Team in, bijvoorbeeld Marketing & Sales of Management Team.
Organisatie*
Een Team moet deel uitmaken van een Organisatie.
Werkmaatschappij
Een Team kan deel uitmaken van een Werkmaatschappij
E-mail adres
Als een Team beschikt over een algemeen account, zoals support@logicworks.nl, dan kan deze worden ingevoerd.
Omschrijving
Geef eventueel een korte omschrijving van het Team.